Denna webbsida använder cookies för att förbättra din upplevelse
Vad kul att du vill boka hemleverans av produkter från Feskarn
Hemleverans Sigtuna – Hemleverans Knivsta/Alsike – Tryck på länken för närmare information
Utlämning på Lastkajen – tryck på länken för mer information
Vi har försökt att göra detta så enkelt som möjligt och här följer en instruktion hur du ska gå tillväga. Se gärna vår FAQ under instruktionen där de flesta frågor som uppstår står besvarade.
Boka Hemleverans
Betala med Swish
Betala med Kort
Vilka områden kör ni till
Vi testar oss fram och ser var efterfrågan är störst, det är svårt att vara överallt samtidigt 🙂 De postnummerområden vi just nu levererar till är:
75217…75470
75472…75550
75642…75759
75591…75594
Det kommer inte upp något val med Hemleverans
Vi försöker kontinuerligt uppdatera områdena dit vi levererar, därför kan det hända att just ditt postnummer kan ha tagits bort, det kan även hända att det läggs till. Allt detta beroende på att vi behöver få till en bra rutt som fungerar både tidsmässigt och så vi inte behöver köra långt i onödan. För att köra till “ytterområdena” behöver vi få till ett antal leveranser för att det skall vara ekonomiskt och miljömässigt hållbart. Är ditt nummer inte med just nu? Kontakta oss på info@feskarn.nu för vidare diskussion.
När kommer ni med mina varor
Att planera logistik är inte lätt, men vi försöker det bästa vi kan. Just nu (senaste tre veckorna) så har 90% av alla leveranser lämnats innan kl 17. Dock så är detta helt beroende på antal leveranser och att vi har tillgång till medarbetare som kör vår bilar. Vi har nu “leveransfönstret” till 10-19. De allra flesta får sin leverans 13-16 men detta måste ses med beaktande. Vi kan tyvärr ej uppfylla önskemål om exakta leveranstider under egen flagg. Det går att lösa genom annat logistikbolag, men till ett högre pris, intresserad? Kontakta oss på info@feskarn.nu
Jag vill ha andra varor än de ni har i webbshoppen
Kontakta oss på butiken@feskarn.nu så ska vi se vad vi kan göra
Kör ni bara på fredagar
Nej, vi ha leveranser varje dag i veckan, men såklart mest fokus inför helgen
Varför kostar det mer på lördagen
Då vi har kollektivavtal med Handelsanställdas förbund har vi en OB på 100% på lördagar vilket gör att kostnaden för medarbetare är den dubbla vilket vi måste korrigera med en högre kostnad på leveransen.
Jag missade tiden, är det kört
Ibland kan vi ha möjlighet att köra även om det gått över tiden. Kontakta oss på info@feskarn.nu så ska vi se vad vi kan göra
Ringer ni innan ni kommer
Nej, det ligger inte i våra rutiner att ringa innan ankomst
Vad gör ni om jag inte är hemma
Vid bra väderförhållanden så ställer vi påsen utanför dörren och om vi märker att ingen öppnar så ringer vi. Om du inte är hemma och vi inte kan lämna din påse utanför dörren på ett säkert sätt tar vi med varorna tillbaka till Saluhallen där ni då kan hämta dem. Kan ni inte hämta returneras endast kostnaden för varorna, avgiften för leveransen är förverkad.
Vem kommer med mina varor
I första hand levererar vi själva, men just nu när vi inte riktigt hinner med tar vi hjälp av Best Transport
Ring 018-10 44 45 eller maila butiken@feskarn.nu